Avatar billede ice_man Nybegynder
03. februar 2009 - 00:52 Der er 2 kommentarer

Webhotel med Intranet

Hej

Jeg bor i en boligforening, hvor vi er trætte af vores nuværende udbyders Intranet.  så vi vil gerne flytte det ud til ekstern udbyder. vi ejer et domæne. Jeg leder efter en udbyder som kan tilbyde følgende.

1. Vi har brug for en ekstern side (til udefra kommende)
2.
A) en intranetside hvor der er mulighed for upload af filer så alle kan se dem..
B) Oprette emailadresser (min 30 adresser) og maillister så den skal videresende til flere mailadresser.
C)Evt et forum.
3. noget prædefineret moduler (nemt at vedligeholde)

Har i nogle forslag..
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. februar 2009 - 23:35 #1
Hej

Jeg kender ikke lige nogle som har et intranet system "klar til brug". Man kunne måske selv finde et f.eks. via hotscripts.com og intallere det på et webhotel hos en udbyder.
27. april 2009 - 01:21 #2
Du har mulighed for at oprette et gratis intranetsystem hos google. De laver løsninger til boligforeninger osv. gratis og du har mulighed for at få dit eget domaine koblet til det. Jeg kender boligforeninger som har fået over 100 kontoer.

http://www.google.com/a/help/intl/da/org/index.html

Jeg har eks. web.eldesign.dk og m.eldesign.dk, du får 8Gbyte pr. email konto og du kan selv bestemme alt omkring det.

Opret jer på gratisdns.dk og så kører det gratis.

Med venlig hilsen
Martin Lohse - El Design